Spoločnosť sa chce sústrediť aj na upevnenie svojej pozície na existujúcich trhoch s dôrazom na najnovší trh v Taliansku a DACH región. Najsilnejším však podľa CEO firmy Dalibora Cicmana zostáva český a slovenský trh. „V raste naprieč trhmi nám pomáhajú dáta z platforiem Google, Meta a sociálnej siete TikTok, ako aj naše vlastné dáta,“ dodal.
Čítajte viac Nová správa o nerovnosti a bohatstve vo svete. Slovensko je unikátNajväčšie zmeny chystá GymBeam v oblasti logistiky. V roku 2024 by mal disponovať nielen piatimi logistickými centrami ale aj novým unikátnym autorstorom v Košiciach. Od tejto investície vo výške takmer 6 mil. eur si sľubuje automatizáciu 80 % objednávok. Veľkým krokom vpred je v aktuálnom roku aj otvorenie skladu v Taliansku, ktorý by mal urýchliť dodanie produktov v regióne.
GymBeam je najväčší fitness e-shop v regióne strednej a východnej Európy. Zameriava sa na predaj športovej a zdravej výživy, zdravých potravín, športového oblečenia a doplnkov. Vo svojom portfóliu má viac ako 120 značiek. Od svojho vzniku spoločnosť expandovala do ďalších európskych krajín. V súčasnosti pôsobí na 15 trhoch, medzi ktoré okrem Slovenska a Česka patrí Maďarsko, Rumunsko, Chorvátsko, Bulharsko, Ukrajina, Slovinsko, Poľsko, Nemecko a Taliansko.