Sociálna poisťovňa prichádza s veľkou novinkou. Ak ste nespokojní s vybavením vašej požiadavky, stačiť vám budú dva kroky

Sociálna poisťovňa (SP) zriadila novú službu, prostredníctvom ktorej môžu klienti kontaktovať inštitúciu, ak neboli spokojní s vybavením požiadavky v pobočke SP. Centrum kvality a reklamácií sa bude zaoberať zaslanou reklamáciou po vyplnení elektronického formulára. Informoval o tom hovorca SP Martin Kontúr.

16.01.2024 16:15
sociálna poisťovňa Foto: ,
debata

Ak chce klient podať reklamáciu práce pobočky alebo požiadať o nápravu, pretože problém pretrváva, môže urobiť dva kroky. Buď vyplní a odošle elektronický formulár na reklamácie, alebo zašle reklamáciu prostredníctvom e-mailovej adresy reklamacie@socpoist.sk.

Petra Vlhová Čítajte viac Vstupenky na Vlhovú v Jasnej aj za 2500 eur. Preteky môžu byť vzpruhou pre cestovný ruch, tvrdí analytik

„Formulár na reklamáciu, resp. e-mail poskytuje klientovi jednoduchú a rýchlu možnosť, ako postupovať v prípade nespokojnosti. Reklamáciou klienta sa bude zaoberať nové špecializované pracovisko – Centrum kvality a reklamácií, ktoré nestranne preverí jeho podnet a bude sa mu náležite venovať s cieľom promptne ho vybaviť,“ priblížil Kontúr.

Reklamácie bude centrum preverovať, riešiť a zároveň analyzovať. Má to prispieť k skvalitňovaniu služieb SP.

debata chyba
Viac na túto tému: #Sociálna poisťovňa #reklamácie #Martin Kontúr