„Nie sme len klasická donášková služba na rozvoz jedla, našou víziou je byť skutočne „everyday essentials provider“, čiže k dispozícií priamo v lokalite zákazníka so všetkým, na čo si spomenie, že mu v danej chvíli chýba, či už to bude jedlo, alebo nákup. Nesieme ľuďom čas na čas,“ tvrdí Filip Fingl, CEO foodpanda Slovensko.
Celý formát rýchleho doručenia objednávky, zvyčajne do 30 minút, v prípade pandamarketu do 15 minút, je postavený na premyslených technologických inováciách. Rýchla objednávka cez appku alebo webovú stránku, prepracovaný dispečerský algoritmus, rýchli kuriéri a podobne. Informuje o tom Delivery Hero Slovakia. „Kuriéri sú pre nás veľmi dôležití, vytvárame pre nich stabilné prostredie s atraktívnymi balíkmi odmien, vrátane špeciálnych programov zameraných na bezpečnosť. Keďže objednávky vybavujeme ultra rýchlo, potrebujeme dobre zvládnutú logistiku. Kuriéri sú v nej veľmi dôležitým článkom. Počúvame ich a vedieme s nimi dialóg.” hovorí Fingl.
Čítajte viac Bolt, Wolt a Bistro počas pandémie raketovo rástli. Akú berú províziu a čo si ľudia najviac objednávajú?„Nebudeme zisťovať, ako segment funguje, to už urobili iní. Zákazníci požadujú rýchlosť, flexibilitu, kvalitu, variabilitu a intenzívnejšie prepojenie lokálnych možností. Stále však zdôrazňujeme, že zákazníkom prinášame hlavne čas, na ktorom im záleží.” uzatvára Fingl.
Foodpanda je služba na donášku jedla, rýchleho občerstvenia a nákupov, ktorá prináša jedlo do celého sveta z vybraných miestnych reštaurácií a potravín. Od svojho vzniku sa táto značka dodávok jedla a nákupov na požiadanie rozrástla na viac ako 115 000 partnerských reštaurácií vo viac ako 400 mestách v 13 krajinách v strednej Európy a Ázie na celom svete. Informuje Delivery Hero Slovakia.