Zdá sa, že negatívne dôsledky pandémie sa platforme na zdieľanie dopravy Bolt podarilo prekonať. V júni tohto roka zaknihoval nárast počtu prepravených cestujúcich až o 70 percent. Podobne strmý nárast zaznamenala platforma aj v prípade počtu partnerských vodičov.
Platforma pre taxi službu je už k dispozícii vo všetkých krajských mestách vrátane naposledy pridaného Trenčína, ale aj v mestách ako Humenné, Malacky, Michalovce, Levice, Liptovský Mikuláš a Šamorín. Vo väčšine týchto miest zaznamenala platforma v júni medziročný percentuálny rast v počte prepravených pasažierov. V Banskej Bystrici bol dokonca trojciferný. O 115 percent, informuje spoločnosť v tlačovej správe.
Čítajte viac Bolt, Wolt a Bistro počas pandémie raketovo rástli. Akú berú províziu a čo si ľudia najviac objednávajú?Podobný rast mala aj v počte partnerských vodičov. V júni tohto roka stúpol počet aktívne spolupracujúcich partnerských vodičov na celom Slovensku medziročne o 70 percent. Nielen počet vodičov, ale aj ich zárobky sa zvýšili. Priemerne až o 40 percent, pričom bol zavedený štartovací bonus vo výške 1000 eur pre všetkých začínajúcich partnerov.
Country manager Bolt pre Slovensko Eduard Suchánek pre Pravdu približuje, že vodiči v Bratislave majú priemerný hodinový zárobok 19 eur a v menších mestách je to o niečo menej. „Zárobky sa však postupne zvyšujú vo všetkých mestách. Celkové mesačné zárobky partnerských vodičov sú však mimoriadne rôznorodé, keďže každý vodič si môže sám určiť kedy bude jazdiť a koľko hodín týždenne odjazdí,“ vysvetľuje.
Mesačné zárobky vodičov sa pohybujú podľa neho od niekoľkých stoviek až po niekoľko tisíc. Suchánek vysvetľuje, že záleží hlavne na preferenciách samotných vodičov.
Natíska sa otázka, na akom princípe partnerský vodiči fungujú. Platí zásada, že vodiči majú absolútnu flexibilitu, koľko budú pracovať. „Koľko hodín vodič odjazdí a kedy záleží absolútne od vôle a preferencií jednotlivých vodičov,“ tvrdí country manager a dodáva, že spoločnosti pritom nemusia platiť žiadne fixné poplatky.