Nová donášková služba na Slovensku. Doručenie do tridsiatich minút zaujalo aj influencera Mateja Zrebného (VIDEO)
„Nie sme len klasická donášková služba na rozvoz jedla, našou víziou je byť skutočne „everyday essentials provider“, čiže k dispozícií priamo v lokalite zákazníka so všetkým, na čo si spomenie, že mu v danej chvíli chýba, či už to bude jedlo, alebo nákup. Nesieme ľuďom čas na čas,“ tvrdí Filip Fingl, CEO foodpanda Slovensko.
Celý formát rýchleho doručenia objednávky, zvyčajne do 30 minút, v prípade pandamarketu do 15 minút, je postavený na premyslených technologických inováciách. Rýchla objednávka cez appku alebo webovú stránku, prepracovaný dispečerský algoritmus, rýchli kuriéri a podobne. Informuje o tom Delivery Hero Slovakia. „Kuriéri sú pre nás veľmi dôležití, vytvárame pre nich stabilné prostredie s atraktívnymi balíkmi odmien, vrátane špeciálnych programov zameraných na bezpečnosť. Keďže objednávky vybavujeme ultra rýchlo, potrebujeme dobre zvládnutú logistiku. Kuriéri sú v nej veľmi dôležitým článkom. Počúvame ich a vedieme s nimi dialóg.” hovorí Fingl.
Čítajte viac Bolt, Wolt a Bistro počas pandémie raketovo rástli. Akú berú províziu a čo si ľudia najviac objednávajú?„Nebudeme zisťovať, ako segment funguje, to už urobili iní. Zákazníci požadujú rýchlosť, flexibilitu, kvalitu, variabilitu a intenzívnejšie prepojenie lokálnych možností. Stále však zdôrazňujeme, že zákazníkom prinášame hlavne čas, na ktorom im záleží.” uzatvára Fingl.
Foodpanda je služba na donášku jedla, rýchleho občerstvenia a nákupov, ktorá prináša jedlo do celého sveta z vybraných miestnych reštaurácií a potravín. Od svojho vzniku sa táto značka dodávok jedla a nákupov na požiadanie rozrástla na viac ako 115 000 partnerských reštaurácií vo viac ako 400 mestách v 13 krajinách v strednej Európy a Ázie na celom svete. Informuje Delivery Hero Slovakia.
© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ