Britka pre rozhlasovú stanicu BBC opísal celú situáciu. Internetovú stránku Ryanairu považuje za „veľmi mätúcu“, no napriek tomu si myslela, že sa jej úspešne podarilo vytlačiť ich letenky deň pred odletom. Až keď prišla na letisko, uvedomila si, že omylom vytlačila nesprávne letenky.
„Potom mi povedali, že musím ísť na stanovište Ryanairu po palubný lístok a tam mi účtovali 55 libier na osobu,“ povedala. Boli tak nútení si na letisku vytlačiť letenky po tom, ako si doma omylom stiahli spiatočné letenky namiesto odletových.
Celý príbeh opísala na sociálnej sieti ich dcéra. „Zaplatiť 110 libier za 2 kusy papiera, čo trvalo 1 minútu. Hanba vám,“ smerovala svoje výhrady nízkonákladovej leteckej spoločnosti.
V reakcii na jej status sa mnohí ľudia posťažovali na praktiky tejto spoločnosti. To, čo zažil britský pár nahnevalo viacerých ľudí, pretože neočakávané poplatky museli zaplatiť aj ďalší cestujúci.