„Rast záujmu o zimné športové potreby je podmienený viacerými faktormi,“ vysvetľuje Michal Buzek, šéf analytikov nákupného radcu Heureka.sk. „Svoju nezanedbateľnú rolu zohrávajú novoročné predsavzatia, ktoré vždy spoľahlivo zvýšia záujem o športové potreby. Zimné počasie má tiež vplyv na nákupy outdoorových športových potrieb a netreba zabúdať ani na to, že v súčasnej situácii je pobyt v prírode jednou z mála aktivít, ktorým sa ľudia môžu venovať," hovorí.
Zvýšený záujem je aj o detskú sekciu športového oblečenia a príslušenstva, a to až o 1 500 %. Medzi často hľadané výrazy v e-shopoch patria aj boby a klzáky na sneh. O stovky percent stúpol aj záujem o detské rukavice, nohavice a čiapky.
„Slováci však ani počas zimných radovánok nezabúdajú na zodpovednosť,“ dodáva Buzek. Medzi trendy mesiaca sa zaradili aj 3-vrstvové rúška a respirátory.