„Týmto preventívnym opatrením chceme v čo najväčšej miere prispieť k ochrane zdravia našich klientov a našich pracovníkov a obmedzením fyzického kontaktu medzi ľuďmi pomôcť znížiť riziko šírenia infekcie,“ vysvetľuje poisťovňa vo svojom stanovisku.
Klienti majú pre vybavenie akútnych problémov využiť telefonickú linku alebo online komunikáciu. „Môžu kontaktovať call centrum UNIQA na čísle (+421) 2 32 600 100 v pracovných dňoch od 8:00 – 16:00 hod alebo emailom. Telefonicky alebo mailom sa tiež môžu obrátiť na svojich sprostredkovateľov poistenia. Poistnú udalosť môžu nahlásiť pohodlne z domova na našom webe alebo ju nahlásiť telefonicky,“ píše sa ďalej.
K dispozícii ostáva aj možnosť uzatvorenia poistiek. A to telefonicky na čísle: (+421) 2 32 600 006 v pracovných dňoch od 8:00 – 16:00. Bez problémov funguje aj online poistenie na webovej stránke poisťovne. Asistenčná služba k jednotlivým poisteniam nie je nijako obmedzená a klientom je k dispozícii 24 hodín denne.