„So svastikou nemáte?“ pýtajú sa diskutujúci. Obchod podľa nich nahráva Kremľu a propaguje symboly štátu, ktorý má na svedomí vraždy a utrpenie miliónov ľudí.
„Symboly masových vrážd, dostupné za znížené ceny. Vďaka Walmart,“ ironicky poznamenala na twitteri americká publicistka Anne Applebaumová, svojho času ocenená Pulitzerovou cenou za knihu „Gulag. História“ o sovietskych väzenských táboroch.
„Dúfam, že ‚géniom‘ v marketingu Walmartu je zle, keď sa spätne pozrú na tento hlúpy nápad,“ pridal sa finančník William Browder, ktorý sa pred niekoľkými rokmi zasadil o prijatie protiruských sankcií v americkom Kongrese.
Nechýbajú však ani výzvy na bojkot reťazca, podľa ktorého sa symboly niekdajšieho Sovietskeho zväzu stali kontroverznými ikonami popkultúry, podobne ako napríklad tvár revolucionára Che Guevaru.