Konkrétne, predaj vozidiel celej skupiny PSA sa za šesť mesiacov do konca júna 2018 zvýšil na 2,18 milióna áut z 1,58 milióna pred rokom.
Po vylúčení odbytu nemeckej automobilky Opel a britskej Vauxhall sa celkový predaj PSA zvýšil oveľa miernejšie, medziročne o 1,9 %. Rast predaja v Európe pritom pomohol francúzskej skupine čiastočne vykompenzovať začínajúci pokles predaja na Blízkom východe, keďže sa výrobca vozidiel Peugeot a Citroën stiahol z Iránu pre hrozbu amerických sankcií.
Odbyt vozidiel na Blízkom východe klesol o 25,8 %, uviedla skupina, čo odráža dekonsolidáciu predaja v Iráne od 1. mája. V Európe však omladená zostava SUV pomohla automobilovému koncernu zdvihnúť odbyt o 8,4 %, bez predaja modelov Opel a Vauxhall.