V súčasnosti experimentuje s prípravou limonády s nízkym obsahom alkoholu určenou pre japonský trh, píše britský denník The Daily Telegraph. Coca-Cola je najväčším výrobcom nealkoholických nápojov na svete.
Nový produkt má patriť do skupiny nápojov, ktoré obsahujú japonskú pálenku šóču a ochutenú perlivú vodu. Veľmi populárne sú práve v Japonsku. Trhu s týmito nápojmi teraz dominujú japonské značky, napríklad Strong Zero, Highball Lemon či Slat.
„Je to nápoj v plechovke a obsahuje alkohol. Zvyčajne sa vyrába z destilátu zvaného šóču a perlivej vody s nejakou príchuťou,“ uviedol prezident japonskej súčasti Coca-Coly Jorge Garduňo.
„Doteraz sme v kategórii nápojov s nízkym obsahom alkoholu neexperimentovali, toto je ale príklad toho, ako pokračujeme v skúmaní príležitostí mimo naše kľúčové aktivity,“ dodal.
Garduňo prípravu nového nápoja označil za unikátny krok v histórii podniku. Upozornil, že vstup Coca-Coly do oblasti alkoholických nápojov sa pravdepodobne obmedzí len na Japonsko. Nespresnil však, kedy by sa mal nový produkt na japonskom trhu objaviť.