Ako informovala IT firma, investície vynaložené do vybudovania nového centra na Slovensku dosiahli 2,5 milióna dolárov. Digitálne obchodné centrum v Bratislave zamestnáva IT špecialistov, hovoriacich viac ako 20 jazykmi, a je tak jedným z najväčších klientskych centier spoločnosti IBM, z pohľadu zastúpených jazykov. Nové obchodné centrum pokrýva svojimi službami takmer 30 krajín strednej a východnej Európy.
Nové centrum, zamerané na predaj produktov a služieb v oblasti analytiky, bezpečnosti a cloudu, má podľa firmy zmeniť spôsob komunikácie so zákazníkmi a obchodnými partnermi, naprieč krajinami strednej a východnej Európy. "Digitálna revolúcia mení spôsob nákupného správania a obchodného rozhodovania. Rovnako ako sme boli za posledné roky svedkami zmien v správaní spotrebiteľov, menia sa aj očakávania firemných zákazníkov spoločnosti IBM,“ uviedol riaditeľ digitálneho predaja spoločnosti IBM pre región strednej a východnej Európy Catalin Barascu.
Spoločnosť IBM je jednou z najväčších IT spoločností na svete a pod názvom International Business Machines poskytuje služby viac ako sto rokov. Na Slovensku aktívne funguje od roku 1990. Samostatná pobočka IBM Slovensko, s. r. o. vznikla 7. decembra 1992.