Prevádzkový zisk firmy vzrástol viac ako štvornásobne na 294,2 mld. jenov (približne 2,4 miliardy eur), čo je zhruba v súlade s odhadom firmy, ktorý zverejnila tento mesiac.
Perspektívy rastu firmy Sony však môžu byť otázne, keďže jej divízia zariadení, ako sú kamerové moduly, batérie a senzory, ktorá bola kľúčová pre oživenie firmy v uplynulých rokoch, sa dostala do straty 29 mld. JPY. V predošlom účtovnom roku pritom vykázala zisk 89 mld. JPY. Spoločnosť Sony nezverejnila plán podnikania tejto divízie pre tento rok, keďže ešte vyhodnocuje vplyv tohtomesačného zemetrasenia, ktoré zastavilo závod na výrobu senzorov na juhu Japonska.
Spoločnosť Sony presúvala svoj záujem k výrobe produktov s vyššími maržami, ako sú senzory, ale globálne spomalenie trhu drahých smartfónov od záveru minulého roka poškodilo predaj senzorov. K hlavným klientom firmy Sony v tejto oblasti patrí spoločnosť Apple Inc, ktorá tento týždeň prvýkrát hlásila pokles predaja iPhonov, keďže čelí problému čoraz viac nasýteného trhu.