Opel je na dobrej ceste, aby sa do roku 2016 vrátil k zisku, avšak Neumann očakáva náročný rok 2014. Dôvodom sú náklady na reštrukturalizáciu súvisiace s ukončením výroby áut v továrni v meste Bochum v Nemecku.
„Ak nenastane koniec sveta, mali by sme rásť a potom nebudeme potrebovať dodatočné znižovanie nákladov,“ povedal. GM sa podľa neho drží svojho investičného plánu pre Opel v sume 4 mld. eur. Stratégia pre jej stratovú divíziu tiež zostane v platnosti aj po zmene vedenia vo firme General Motors. „Zostanem s firmou Opel dlhý čas. Toto nie je krátkodobá záležitosť,“ tvrdí Neumann.
Tiež uviedol, že spolupráca spoločnosti Opel a francúzskej automobilky PSA Peugeot Citroën bude pokračovať aj napriek tomu, že GM plánuje predať svoj 7-percentný podiel vo francúzskej spoločnosti. „Budeme ďalej pokračovať v spolupráci na projektoch, z ktorých plynú vzájomné výhody,“ dodal.