Na diplome, ktorí si zástupcovia podniku prevzali v stredu vo francúzskom letovisku Nice, sú uvedení aj investor stavby Metro, magistrát mesta Bratislavy a hlavný architekt Miroslav Maťaščík zo spoločnosti Dopravoprojekt. Pod projektovú dokumentáciu sa podpísali Dopravoprojekt a Slovenská technická univerzita. Dodávateľom stavby bolo združenie v zložení Doprastav, a. s., Bratislava (Slovensko) & MCE Stahl und Maschinenbau GmbH Co. (Rakúsko).
-------
Pripomeňte si zrod Mostu Apollo vo fotogalériách.
-------
Doprastav prihlásil konštrukciu Mosta Košická do súťaže, ktorú vyhlasuje European Convention for Constructionnal Steelwork (ECCS). Pred viac ako mesiacom organizácia oznámila Doprastavu, že ich projekt bol nominovaný na niektorú z ocenení European Award for Steelstructures a k listu bola priložená pozvánka na vyhlásenie cien.
Výstavbu mosta, ktorý vyúsťuje na Košickú ul., financoval štátny rozpočet a Európska investičná banka. Pôvodný rozpočet bol vo výške 3,6 miliardy Sk, pričom štát a banka naň poskytli po 50 percent.
Oneskorený začiatok výstavby spôsobil, že sa výdavky na stavbu kvôli vyššej DPH a indexácie cien oproti štátnej expertíze navýšili na 4,3 miliardy Sk. Stavba sa rozbehla 2. februára 2003 a jej dokončenie dodávatelia oznámili po 31 mesiacoch a 2 dňoch.
Poslanci mestského zastupiteľstva schválili oficiálny názov stavby Most Apollo, a to podľa názvu rafinérie, ktorá sa v blízkosti stavby v minulosti nachádzala a bola počas II. svetovej vojny zbombardovaná.
Slávnostné otvorenie mosta sa konalo 4. septembra a pre motoristov 5. septembra. Most Apollo už využívajú motoristi, cyklisti a chodci. Nová mestská komunikácia odbremení najmä preťažený Prístavný most a zrýchli dopravu medzi centrom a mestskou časťou Petržalka.