V priebehu leta otvorí 365.bank svoje prvé pobočky, vďaka čomu sa stáva plnoformátovou bankou. Jej klienti si tak budú môcť vybaviť napríklad hypotéku, úver s možnosťou refinancovania, či termínovaný vklad. Pobočky predstavia neformálny spôsob obsluhy založený na priateľskom prístupe, ale aj digitálnych prvkoch.
„Naša banková skupina aktuálne zavŕšila kľúčovú fázu svojej dlhodobej rozvojovej stratégie. Ide o najdôležitejší míľnik v histórii oboch našich bánk – 365.bank aj Poštovej banky. Tento proces sme úspešne odštartovali prevzatím pobočiek pod značku 365. Naším dlhodobým cieľom je vybudovať plnoformátovú banku fungujúcu na princípe omnichannel bankingu“, hovorí Andrej Zaťko, group CEO 365.bank a Poštovej banky.
Čítajte viac Účet zdarma a bez podmienok? Banka predstavila novinku s cieľom získať klientovSúčasťou pobočiek bude neformálny štýl komunikácie, ktorý je pre 365.bank typický. Tomu bude prispôsobený aj interiér jej pobočiek, partnerské sedenie a celkový prístup ku klientovi. Pobočky Trišesťpäťky budú „dog friendly“, a tak sem budú môcť klienti zavítať aj v sprievode zvieraťa. Banka plánuje mať tento rok celkovo 63 obchodných miest po celom Slovensku, píše sa v tlačovej správe banky.
„Vďaka sieti našich pobočiek budú môcť u nás klienti vyriešiť aj produkty, u ktorých preferujú osobnú konzultáciu ako sú hypotéka, investovanie, či druhý pilier. Digitálne prvky pritom budú mať svoje miesto aj v pobočkách. Zavádzame digitálny podpis pri zakladaní účtu, čím pokračujeme v razení našej paperless filozofie. Pribudne aj demo verzia aplikácie a tablety s ponukami a ďalšími informáciami,“ hovorí Peter Hajko, člen predstavenstva 365.bank zodpovedný za retail.
Na každej pobočke bude pritom zohľadňovať aj ekologické a udržateľné princípy, ktoré zakotvila do svojej DNA. Ambíciou banky je minimalizovať papier, či plast aj v pobočkách.
Fyzický kanál bude pritom po novom rozvíjať spolu s digitálnym. Nové technológie plánuje 365.bank vyvíjať aj naďalej na princípe „mobile first“. Ešte v priebehu tohto roka plánuje rozširovať aj svoje digitálne portfólio produktov.