Posledné zmeny vo vedení bratislavského letiska boli vykonané začiatkom apríla. Minister Doležal nevidel pri vymenovaní Mateja Hambálka do čela letiska problém v tom, že je synom poslanca Národnej rady SR Augustína Hambálka za stranu Smer-SD, ale priznal, že pri menovaní bol nedôsledný. Poďakoval sa médiám, že urobili hĺbkovú lustráciu, vďaka čomu sa pozreli na ministerstve na minulosť šéfa predstavenstva a generálneho riaditeľa bratislavského letiska detailnejšie. Minister minulý týždeň potvrdil, že v prípade Mateja Hambálka existujú viaceré podozrenia z možných konfliktov záujmov, ktoré siahajú do minulosti. Matej Hambálek preto dostal možnosť, aby vysvetlil všetky nejasnosti.
Matej Hambálek pôsobil v predstavenstve bratislavského letiska od roku 2018 ako nominant vlády Petra Pellegriniho. V rezorte dopravy pôsobil od roku 2008. Okrem iného sa podieľal na príprave projektov R1 okolo Nitry a Banskej Bystrice a na severnej D1. Okrem R1 však vláda premiérky Ivety Radičovej ostatné zastavila pre nedostatočnú prípravu a podozrenia z predraženia. Od roku 2012 do 2016 pracoval Matej Hambálek aj v Železničnej spoločnosti Cargo Slovakia, kde bol riaditeľom odboru riadenia logistiky a nákupu.