Za značkou stojí mladý podnikateľ Václav Staněk. Založil ju keď mal len 18 rokov. Teraz po piatich rokoch prichádza i na slovenský trh. „Každým rokom sa naše tržby strojnásobili v porovnaní s tým predošlým,“ hovorí Staněk. V roku 2020 dosiahla obrat vo výške 130 miliónov českých korún (teda takmer päť miliónov eur) a predala 45-tisíc topánok. Firma za to vďačí najmä silnej komunite zákazníkov, ktorí si zakladajú na tom, čo a od koho kupujú, a tiež kde sa to skutočne vyrába, vysvetľuje Staněk.
Za kvalitou stoja lokálni dodávatelia koží z Česka. Na výrobe topánok pracuje 80 šikovných ševcov a šičiek zo Zlína a okolia. Firma však vyrába aj kožené kabelky, opasky či oblečenie z merino vlny. Cieľom je takto ukázať svetu, že poctivá „ševcovina” má na trhu stále svoje miesto.