Súťaž Office roka 2020 má 12 finalistov

Spoločnostiam aj napriek koronavírusu záleží na kvalite pracovného prostredia a reagujú aj na nové trendy. Z tridsiatky prihlásených do súťaže Office roka vybrala odborná porota dvanásť finalistov, ktorí získali najvyšší počet bodov. V ďalšom kole budú hodnotiť priestory detailne tak, aby získali celkový obraz pred výberom víťazov jednotlivých kategórií.

13.04.2021 13:37
office roka Foto:
Do súťaže Office roka sa prihlásilo až 30 firiem. A to aj napriek nepriaznivému roku koronakrízy.
debata

Jubilejný ročník súťaže organizuje už po piatykrát realitno-poradenská spoločnosť CBRE Slovensko. Podľa prieskumov, ktoré spoločnosť realizovala za ostatný rok, budú kancelárie stále žiadané, ale zmenia sa niektoré funkcie a čiastočne aj ich forma. „Skvelou správou je, že aj firmy na Slovensku pochopili nutnosť uskutočniť transformáciu pracovného prostredia. Náročný rok tak priniesol na trh komerčných realít, ale aj do súťaže, nové rozmery a inovatívne prvky,“ uvádza Tomáš Pecek, riaditeľ oddelenia architektúry a projektového manažmentu CBRE Slovensko.

Do užšieho výberu sa tak nakoniec dostali firmy BDO, CAPCO, Effectivity, Erste Group IT International, ESET, Hubhub, MICROSOFT SLOVAKIA, mobil online, RESCO, Tatra banka, TOWER 115, a WOOD & Company.

Na pláne je teraz výber víťazov jednotlivých kategórií, a to Kancelária ako DNA firmy, Inovatívna kancelária, Zdravá kancelária, a samozrejme, udelenie hlavného titulu Absolútny víťaz OFFICE ROKA.

Prieskum ukázal, čo chýba home officu

Ukazuje sa, že pandémia ešte viac zvýraznila ľudský rozmer kancelárií a ich úlohu pri vytváraní firemnej kultúry. Až 64 % respondentom prieskumu spoločnosti CBRE o fenoméne „home office“ chýba sociálna interakcia a 30 % ľudí je ľúto, že takto obmedzujú spoluprácu s kolegami. „Pri hodnotení prihlásených pracovných priestorov budem najviac prihliadať na funkčný dizajn – či je vizuálne zaujímavé zariadenie interiéru skutočne využívané zamestnancami, a či dizajn poskytuje dostatočný komfort a variabilitu pracovného priestoru. Inými slovami, či zamestnanci priestor skutočne používajú, alebo len „chodia okolo“ extravagantných doplnkov. Určite ma bude zaujímať, či priestor zodpovedá rôznorodým potrebám pracovnej dynamiky, či poskytuje zamestnancom tiché, kolaboratívne, ale aj voľnočasové zóny a rôzne možnosti sedenia či státia. V neposlednom rade bude pre mňa dôležité, či celková atmosféra na pracovisku zodpovedá značke a identite spoločnosti. Určite pridám body navyše za čokoľvek, čo vyjadruje jedinečnosť danej spoločnosti,“ uviedla porotkyňa Viera Tomčíková, HR Manager, WebSupport.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #home office #kancelárie #Office roka