Situáciu okolo nového koronavírusu vníma Tatra banka aj ako príležitosť. Digitálne služby pre klientov nabrali väčší význam ako kedykoľvek predtým. A digitalizácia bola vždy jedným z najdôležitejších pilierov stratégie Tatra banky. S vypuknutím pandémie získali práve digitálne služby na význame a otvoril sa tak banke priestor na ich intenzívnejší rozvoj.
Minuloročný zisk Tatra banky stúpol. Ku koncu roka banka dosiahla čistý zisk 134,9 mil. eur a medziročne ho zvýšila o 23 %. Hlavný zdroj príjmu, čisté úrokové výnosy, sa zvýšili o necelé dve percentá na sumu 288,7 mil. eur. Naopak, čisté výnosy z poplatkov a provízií klesli o 5,1 % na 105,7 mil. eur. Najväčšiu časť z toho tvorili bankové prevody.
Tatra banka bola do Obchodného registra SR zapísaná 1. novembra 1990. V súčasnosti patrí do rakúskej skupiny Raiffeisen. Prostredníctvom svojej siete zhruba 150 obchodných miest pôsobí vo všetkých regiónoch Slovenska a zamestnáva približne 3 400 pracovníkov.