Afrika je pre Taliansko atraktívnou možnosťou, keďže Eni spolupracuje na projektoch vo viacerých afrických krajinách.
Ak by to urobili všetci občania EÚ, ušetrilo by sa 120 ropných tankerov a plynu na vykúrenie 20 miliónov príbytkov.
Vyšší nárast uvádzali častejšie voliči strán Smer-Sociálna demokracia, Kotlebovci-ĽSNS, Slovenská národná strana, Republika, Sme Rodina a Hlas-Sociálna demokracia.
Po mesiacoch debát a dohadovania sa predstavitelia vlády ukázali, komu a koľko prispejú pre problémy so zdražovaním.
Je to kombinácia nielen jednorazovej pomoci, ale aj dlhodobej. Nie je to 1 500 eur, ktoré sľuboval Robert Fico, ale myslím si, že je to dobre nastavené, povedal Šeliga.
Podľa analytikov bude rast cien pokračovať, pričom najviac ukrojí z rozpočtov nízkopríjmových domácností.
„Kto by ešte pred dvoma mesiacmi povedal, že za 60 dní sa môže zmeniť prakticky úplne všetko,“ komentuje zmeny Slavomír Molnár z Prosight Slovensko.
Na vyplatenie takéhoto príspevku by bolo treba viac ako 1,9 miliardy eur.
Objem čistých nových obchodov je reálne jediným ukazovateľom, ktorý hovorí o miere zadlžovania obyvateľstva.
Značné rozdiely prichádzajú v otázke dôchodkov, ktoré Slováci vidia značne pesimistickejšie, než Česi.
Najvyššie zvýšenie za posledné týždne sa týka najmä 10 ročnej fixácie.
Najviac peňazí pôjde na zelenšie Slovensko.
Legislatívne návrhy vychádzajú z uzatvorených kolektívnych zmlúv vyššieho stupňa pre verejnú a štátnu službu na rok 2022.
V rozhovore tvrdí, že sú v nej dobré veci, aj tie horšie, no najviac ho mrzí, že je málo ambiciózna.
Čo sa týka zdrojového krytia, uvažuje sa tam aj otázka na zdanenie monopolov.
Pokiaľ vláda nepríde so žiadnym riešením, odborári chcú zopakovať generálny štrajk, ako sa konal pod ich záštitou v roku 2003.
Aj vo februári efekt zvýšenia miezd eliminovala vyššia inflácia.
Rafinérska marža spoločnosti MOL vyskočila v marci desaťnásobne v porovnaní s minuloročným priemerom.
Monopoly by mohli podľa Krajniaka viac zdaniť, umožnilo by to znížiť dane ľuďom.
Taxi aplikácia vyspovedala 2600 vodičov a pasažierov.
Krajniakove ústupky však koaličným partnerom stále nestačia.
Tlačenie peňazí rast cien nespôsobilo.
Ide o posilnenie spojenia medzi Bratislavou a Košicami.
Problémom je, že súčasná vojna na Ukrajine nepomáha tomu, aby ľudia začali investovať.
V porovnaní s predošlým štvrťrokom počet konkurzov klesol, reštrukturalizácie stúpli.