Ako škodu hlásiť?
Jednotlivé poisťovne majú pre klientov k dispozícii niekoľko spôsobov ako škodu nahlasovať. Na tento účel majú poisťovne zriadené viaceré kontaktné miesta. K dispozícii sú telefonické kontakty, online nástroje na weboch poisťovní, ktoré umožnia hlásiť škodovú udalosť na diaľku. S riešením poistnej udalosti je pripravený pomôcť prípadne aj finančný sprostredkovateľ, ktorý zmluvu uzavrel. Škodu je potrebné hlásiť čo najskôr a nevyhnutná je dôkladná dokumentácia. Poškodený majetok je potrebné dôkladne nafotiť a to bude dôležitou súčasťou likvidácie poistnej udalosti. Poistnú udalosť je potrebné hlásiť čo najskôr, nie je dôvod na nič čakať.

„Klientom zároveň odporúčame nafotiť tiež každú zmenu, ktorú sú nútení urobiť, aby tak zabránili rozšíreniu škody. Z miesta škody je taktiež vhodné odpratať všetky veci, ktoré by následkom vzniknutej škody mohli podliehať ďalšej skaze,“ odporúča Matúš Masaryk z poisťovne Generali.