Pošta upozorňuje na nový druh podvodu. Čo robiť, ak príde správa o nezaplatenom poplatku?

Slovenská pošta opakovane upozorňuje občanov na podvodné emaily a sms, pri ktorých neznámi páchatelia zneužívajú jej meno. Najnovšie tak urobili v súvislosti s vyžiadaním si aktualizácie adresy, aby kuriér mohol klientovi doručiť zásielku.

24.05.2023 13:11
Slovenská pošta Foto:
Ilustačné foto.
debata (1)

Štátna poštová spoločnosť o tom informovala v stredu s tým, že podvodníci opäť presviedčajú o nezaplatenom colnom poplatku.

e-shop, online nakupovanie Čítajte viac Podvody s bankovými kartami sú na vzostupe. Podvodníci sa tvária ako banka, kuriér či pošta, nedajte sa oklamať (+ návod)

Slovenská pošta zaznamenala už viac ako 50 rôznych podvodných správ, ktoré sa tvária ako od nej. „Slovenská pošta vyzýva občanov k ostražitosti a upozorňuje, že nikdy nežiada platby alebo platobné údaje prostredníctvom emailu, sms alebo sociálnych sietí," uviedla hovorkyňa Slovenskej pošty Iveta Dorčáková. Akékoľvek poplatky za zásielky, vrátane dobierky a colných poplatkov, podľa nej klient zaplatí pri preberaní zásielky či už u kuriéra, na pošte alebo v balíkovom termináli.

1 debata chyba
Viac na túto tému: #Slovenská pošta #podvody