Biedronka by mohla konkurovať najmä výrobkami od poľských dodávateľov. O zámere spoločnosti informoval ako prvý Denník E na základe správ z poľského webu Pulz Biznesu či talianskeho webu Italianfood news.
Čítajte viac Česi porovnali slovenské zastropované ceny potravín s vlastnými zľavami. Výsledky ich prekvapili„Uvažujeme o rozvoji nášho obchodného modelu v inej krajine, ktorou by mohlo byť Slovensko. Ako pri každom biznis projekte, jeho spusteniu predchádza fáza podrobného prieskumu trhu a analýzy, v ktorej sa momentálne nachádzame. O finálnych rozhodnutiach budeme informovať v budúcnosti,“ povedal pre Denník E riaditeľ pre komunikáciu a trvalo udržateľný rozvoj Biedronky Arkadiusz Mierzwa.
Kedy otvorí svoju prvú predajňu, zatiaľ jasné nie je. U severných susedov je najväčší predajca potravín, má až 3 300 predajní a 70-tisíc zamestnancov a je známy svojimi nízkymi cenami. V Poľsku je jej najväčší konkurent reťazec Lidl.
V Poľsku má osemnásobne vyššie tržby ako najväčšie slovenské predajné siete. Obchodnú sieť vlastní portugalská podnikateľská skupina Jeronimo Martins. V Poľsku má tržba okolo 12 miliárd eur, na Slovensku majú najväčšie reťazce tržby jeden a pol miliardy eur.
Čítajte viac Reťazce zverejnili zoznamy zastropovaných cien potravín. Slovenskí potravinári zostali úplne zaskočeníJe možné, že po svojom príchode na Slovensko Biedronka bude používať preklad svojho mena v slovenčine, teda Lienka.
Práve potraviny tvoria veľkú položku v rodinných rozpočtoch a v súčasnosti sa podieľajú až 46 percentami na celkovej inflácii.