Pandémia naučila ľudí komunikovať na diaľku. Poisťovňa počíta nárast v stovkách percent

Verejnosť sa počas pandémie naučila komunikovať na diaľku. Či už to bolo realizovanie nákupov alebo komunikácia s úradmi z domu. Tento trend sa presúva aj do poisťovníctva či financií.

09.09.2021 09:40
manželia, vysvetľovanie, tablet, počítač,... Foto:
Ilustračné foto.
debata

Ľudia sa presúvajú do online sveta. Svedčí o to tom aj skutočnosť, že za prvých osem mesiacov tohto roka rekordne stúpol počet nových registrácií do klientskeho portálu spoločností Wüstenrot.

V porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka počet registrácií vzrástol o viac ako 80 percent. V júli bol evidovaný nárast dokonca 300 percent. Na trende sa s najväčšou pravdepodobnosťou podpísali skúsenosti Slovákov s protipandemickými obmedzeniami, píše spoločnosť v tlačovej správe.

„Jednou z príčin môže byť fakt, že počas prvej a druhej vlny pandémie sa významná časť verejnosti naučila svoje nákupy alebo komunikáciu s úradmi realizovať z domu. Tieto skúsenosti sa zrejme premietajú aj do ďalších oblastí, vrátane poisťovníctva či financií,“ hovorí Lukáš Bertók, riaditeľ marketingu a komunikácie skupiny Wüstenrot.

Výraznejšie medziročné nárasty nových registrácií do klientskeho portálu skupina eviduje už od začiatku pandémie.

„Pre poisťovne a finančné inštitúcie je to signál, že rok 2021 sa môže stáť jedným z míľnikov na ceste k hybridnej starostlivosti o klientov. Pritom napríklad poisťovníctvo je tradične vnímané ako veľmi konzervatívny segment, ktorého klienti sú stále ochotní merať cestu do pobočky,“ uzatvára Lukáš Bertók.

debata chyba
Viac na túto tému: #Wüstenrot #pandémia #online aktivity