Pandémia naučila ľudí komunikovať na diaľku. Poisťovňa počíta nárast v stovkách percent

Verejnosť sa počas pandémie naučila komunikovať na diaľku. Či už to bolo realizovanie nákupov alebo komunikácia s úradmi z domu. Tento trend sa presúva aj do poisťovníctva či financií.

09.09.2021 09:40
manželia, vysvetľovanie, tablet, počítač,... Foto:
Ilustračné foto.
debata

Ľudia sa presúvajú do online sveta. Svedčí o to tom aj skutočnosť, že za prvých osem mesiacov tohto roka rekordne stúpol počet nových registrácií do klientskeho portálu spoločností Wüstenrot.

V porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka počet registrácií vzrástol o viac ako 80 percent. V júli bol evidovaný nárast dokonca 300 percent. Na trende sa s najväčšou pravdepodobnosťou podpísali skúsenosti Slovákov s protipandemickými obmedzeniami, píše spoločnosť v tlačovej správe.

„Jednou z príčin môže byť fakt, že počas prvej a druhej vlny pandémie sa významná časť verejnosti naučila svoje nákupy alebo komunikáciu s úradmi realizovať z domu. Tieto skúsenosti sa zrejme premietajú aj do ďalších oblastí, vrátane poisťovníctva či financií,“ hovorí Lukáš Bertók, riaditeľ marketingu a komunikácie skupiny Wüstenrot.

Výraznejšie medziročné nárasty nových registrácií do klientskeho portálu skupina eviduje už od začiatku pandémie.

„Pre poisťovne a finančné inštitúcie je to signál, že rok 2021 sa môže stáť jedným z míľnikov na ceste k hybridnej starostlivosti o klientov. Pritom napríklad poisťovníctvo je tradične vnímané ako veľmi konzervatívny segment, ktorého klienti sú stále ochotní merať cestu do pobočky,“ uzatvára Lukáš Bertók.

Facebook X.com debata chyba Newsletter
Viac na túto tému: #Wüstenrot #pandémia #online aktivity