Krčmy boli tak navrhnuté, aby sa kvalita a prémiový interiér mohli dostať aj do menších miest a obcí v každom kúte krajiny. Prazdroj preto prináša projekt takzvaných HeartCore pubov. „Dali sme si mimoriadne záležať na flexibilite, a tak nový typ podnikov vieme postaviť na zelenej lúke alebo sme schopní dohodnúť sa s už existujúcou prevádzkou,“ hovorí Branislav Kubiš, obchodný riaditeľ pre predajný kanál reštaurácií a pohostinstiev, Plzeňský Prazdroj Slovensko.
Dominantou prevádzok bude betónový výčapný pult- ten váži viac ako pol tony. „Pult je doladený dreveným obložením a jeho ústredným motívom sú samostatne stojace zlaté výčapné hlavy, ktoré svetelnou guľou na vrchu signalizujú, z ktorého kohúta sa práve čapuje,“ vysveľuje Kubiš. Prazdroj v spolupráci s partnermi vyvinul až tri varianty unikátnych pultov, aby žiadne priestorové rozloženie prevádzky nebolo obmedzením.
Prazdroj taktiež do nového typu prevádzok na Slovensku prináša úspornejšiu vizuálnu identitu. Menej vizuálneho smogu v podnikoch sa osvedčil už v Českej republike. Reštaurácie či pivárne tak po novom budú bez nadbytočnej reklamy a svetelných efektov.