Zmeny v Poštovej banke nekončia. Ako sa dotknú klientov?

PPSS a DSS Poštovej banky zmenia názov a stanú sa súčasťou značky 365. Plánujú doplniť produktové portfólio a posilniť digitálny kanál.

16.06.2021 09:25
365.bank, Foto:
Ilustračné foto
debata

V skupine Poštovej banky prebieha fáza jej rozvojovej stratégie, v rámci ktorej dochádza k repozicioningu značiek Poštová banka a 365.bank. Súčasťou transformácie sú aj dcérske spoločnosti Poštovej banky – Prvá penzijná správcovská spoločnosť (PPSS) sa zmení na 365.invest a Dôchodková správcovská spoločnosť (DSS) na 365.life.

Pre súčasných klientov sa nič nemení, produkty môžu využívať tak ako doteraz, bez zmeny podmienok a bez podpisovania nových zmlúv. Svoje investície v podielových fondoch budú môcť spravovať online či na pobočkách 365.bank.

PPSS je v súčasnosti jediná správcovská spoločnosť na Slovensku, ktorá novým klientom ponúka online investovanie bez podmienky využitia iného produktu ako je napríklad povinný účet v materskej banke. Rovnakú možnosť majú aj noví klienti DSS, ktorí si môžu taktiež uzatvoriť zmluvu online. Túto službu budú obe spoločnosti poskytovať aj naďalej pod značkou 365.

365.bank Čítajte viac Poštová banka ohlásila veľké zmeny. Nájdete ju už len na poštách, na pobočkách sa bude volať inak

„Naším cieľom je pracovať na posilnení postavenia oboch spoločností, oslovení nových cieľových segmentov a znížení priemernej vekovej štruktúry klientov. Plánujeme posilniť digitalizáciu procesov smerom dovnútra spoločností, aj navonok, redukovať používanie papiera v administratívnych procesoch a priniesť atraktívne produkty. Zámerom je stať sa pre klientov strategickým a vždy dostupným partnerom, ktorý im zabezpečí možnosť čo najvyššieho zhodnotenia financií a efektívneho sporenia na dôchodok,“ hovorí Gabriel Balog, generálny riaditeľ PPSS a DSS Poštovej banky.

Z Prvej penzijnej bude 365.invest

Aby 365.invest oslovila širšiu cieľovú skupinu, do portfólia bude postupne zavádzať nové produkty a služby, ktoré majú odzrkadľovať požiadavky trhu a klientov so zameraním na ekológiu, digitál či technológie. Pôvodné názvy fondov prejdú úpravou tak, aby jasnejšie pomenúvali svoj charakter. Zameranie na digitál pretaví 365.invest do praxe aj prostredníctvom služby Online investovanie, ktorú klienti doposiaľ poznali pod názvom e-investor. Vďaka nej si budú môcť naďalej spravovať svoje fondy z pohodlia domova. Nový klienti si zase budú môcť založiť podielový fond bez nutnosti otvorenia bankového účtu v 365.bank.

Okrem rozširovania portfólia fondov chce Prvá penzijná už ako 365.invest stavať aj na aktuálnej ponuke fondov, ktorej dominujú najmä retailové projekty, a na atraktívnom zhodnotení. 365.invest bude stále dostupná aj fyzicky na pobočkách 365.bank, kde si klienti vybavia operácie súvisiace s ich existujúcimi produktmi a otvoria si nové fondy. Súčasní klienti, ktorí si svoje podielové fondy nakúpili v Prvej penzijnej, ich nájdu nezmenené v 365.invest a môžu ich využívať a spravovať tak ako doteraz.

365.life chce k sporeniu motivovať viac mladých

Dôchodková správcovská spoločnosť prináša klientom sporenie v druhom pilieri. Jedny z najvýkonnejších fondov na Slovensku bude ponúkať naďalej pod názvom 365.life. Ani v prípade DSS sa pre súčasných klientov nič nemení a svoje produkty nájdu v nezmenenom stave, od júla pod hlavičkou 365.life. V ponuke ostávajú tri fondy, pri ktorých dôjde k úprave názvov ich zjednodušením.

Noví klienti, ktorí budú mať záujem o otvorenie II. piliera, budú môcť využiť službu uzatvorenia zmluvy online alebo na pobočkách 365.bank. Spolu s existujúcimi klientmi budú môcť svoje fondy spravovať prostredníctvom rozhrania Online dôchodok, ktoré nahradí webovú aplikáciu e-sporiteľ. Nájdu ho na novej webovej stránke spoločnosti 365.invest, ktorá sa pripravuje na spustenie v priebehu júla. Služby 365.life však klienti môžu využiť aj fyzicky na pobočkách 365.bank.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #II. pilier #Poštová banka #fondy #365.bank