„Podiel našich klientov, ktorí spravujú svoje financie online, presiahol vlani už 75%. Najväčšie zastúpenie spomedzi nich majú dokonca tí, ktorí na to využívajú iba mobilnú aplikáciu, nie štandardný internet banking. hovorí Andrea Lazar, manažérka retailového segmentu ČSOB. Banka sa tak rozhodla dať klientom možnosť zriadiť si balík služieb, ktorý presne vyhovuje týmto ich potrebám a aby neplatili za služby, ktoré v praxi nepotrebujú. "Účet si môžu zriadiť iba online, v priebehu niekoľkých minút, bez poplatku za vedenie a bez podmienok. Keďže ide o online účet, transakcie realizované v pobočkách nie sú súčasťou tohto balíka. No ak by ich klient potreboval, môže ich samozrejme využiť za poplatok,“ dodala Lazar.
Všetko iba online
ČSOB Smart účet je tak určený pre akzvaných „pure digi“ klientov – nových ah existujúcich – ktorí uprednostňujú online služby a s tým súvisiaci komfort, teda platia kartou, mobilmi, hodinkami alebo online na webe. Komunikujú aktívne elektronicky a nevyužívajú služby pobočiek na základné hotovostné operácie.
Čítajte aj Kedy máte nárok na účet zadarmo?Nový účet zahŕňa jeho zriadenie a vedenie v eurách, spolu s elektronickým mesačným výpisom, vydanie a vedenie platobnej karty, neobmedzený počet platieb kartou online aj u obchodníkov po celom svete, neobmedzený počet výberov hotovosti z bankomatov ČSOB a OTP Banky na Slovensku, zriadenie a vedenie elektronického bankovníctva, neobmedzený počet prijatých aj odoslaných SEPA platieb v EUR, poskytnutie povoleného prečerpania na účte, zriadenie a zmena SEPA trvalého príkazu na úhradu/súhlasu so SEPA inkasom.