Vybaviť veci bude možné aj osobne. Sociálna poisťovňa od pondelka funguje normálne

Pobočky Sociálnej poisťovne (SP) začnú od pondelka 3. mája podľa COVID semaforu pracovať v zelenom režime. Budú teda k dispozícii všetkým klientom, ktorí sa rozhodnú riešiť svoje záležitosti osobne, v štandardných úradných hodinách, ale za dodržiavania prísnych hygienických a bezpečnostných opatrení. Informovala o tom v piatok hovorkyňa SP Zuzana Dvoráková.

30.04.2021 15:25
debata

„Podmienkou vstupu klientov na pracoviská SP bude negatívny test nie starší ako sedem dní, doklad o zaočkovaní či potvrdenie o prekonaní ochorenia COVID-19,“ vysvetlila hovorkyňa. V interiéroch pobočky sa bude môcť zdržiavať v jednom momente limitovaný počet osôb, jedna osoba na 15 štvorcových metrov, preto vstup na pracoviská SP budú usmerňovať jej zamestnanci. „Základné preventívne opatrenia ako nosenie respirátora, dodržiavanie odstupu dvoch metrov a dezinfikovanie rúk pri vstupe rovnako ostávajú v platnosti,“ dodala hovorkyňa.

dôchodca, závet, podpis, papier Čítajte aj Pandémia brzdí príspevky do druhého piliera. Platby môžu meškať aj kvôli firme

Poisťovňa tiež upozorňuje, že pokladnice v jej pobočkách nepreberajú hotovosť, klient však v prípade potreby môže zaplatiť kartou alebo bezhotovostným bankovým prevodom.

Klientom pri komunikácii s pobočkou však naďalej odporúča SP uprednostniť elektronický kontakt – využiť elektronické formuláre, e-schránku, prípadne kontaktovať svoju pobočku e-mailom alebo telefonicky. „V nevyhnutných prípadoch možno využiť zaslanie poštou alebo vhodiť zásielku do schránky umiestnenej pri vstupe do pobočky,“ uzavrela Dvoráková.

debata chyba
Viac na túto tému: #Sociálna poisťovňa #otváracie hodiny