A to až trojnásobne viac piva ako deň predtým a dokonca desaťnásobne viac ako na začiatku minulého týždňa. „Do dnešného dňa si tak k príležitosti otvorenia terás objednali až 5500 hektolitrov piva. Najvyšší dopyt bol po našom prémiovom ležiaku Pilsner Urquell, ktorý predstavoval tretinu všetkých objednávok. Zvýšený záujem mali prevádzky aj o pivá Šariš a Radegast,“ hovorí Branislav Kubiš, obchodný riaditeľ pre prevádzky a reštaurácie, Plzeňský Prazdroj Slovensko. Dodávky piva do krčiem a reštaurácií sú podľa neho plynulé, pričom sa navýšili dopravné kapacity. Rovnako tak majú nastavenú aj spoluprácu a kontinuálne zásobovanie s partnerskými veľkoobchodmi.
Čítajte aj Hotelov a reštaurácií na predaj pribúda. Oproti minulému roku je ich takmer o tretinu viacOtvoriť terasy sa chystá približne polovica odberateľov Plzeňského prazdroja, s ktorými intenzívne komunikovali ešte pred avizovaným uvoľnením opatrení. "V tejto komunikácii budeme pokračovať aj v najbližších dňoch s cieľom pomôcť im čo najrýchlejšie postaviť sa opäť na nohy. Svoje kapacity sme preto už v minulom týždni presmerovali aj na materiálnu pomoc, vyše stovke prevádzok sme zapožičali výčapné zariadenia, poskytli stany, stoly a lavice potrebné na rozšírenie ich vonkajších priestorov či na kompletné zriadenie úplne nových terás,“ dodáva Kubiš.
Krízu podľa neho neprežilo viacero krčiem a reštaurácií a aby sa k nim nepridali ďalšie, Plzeňský Prazdroj aj tento raz pripravil sériu aktivít zameraných na prinavrátenie spotrebiteľov do prevádzok. "Príkladom je limitovaná edícia Radegast RATAR, ktorá bude výhradne čapovaná k dispozícii práve pri príležitosti znovuotvorenia terás vo vybraných prevádzkach. Aj touto výnimočnou ponukou chceme pri dodržaní všetkých hygienických a bezpečnostných pravidiel „osláviť“ otváranie terás, na ktoré mnohí tak dlho čakali,“ dodáva Kubiš.