Pošta informuje, že využíva všetky alternatívy a robí všetko pre to, aby výpadok pracovníkov nahradila a zabezpečila čo najplynulejšiu prevádzku. Klientom zároveň odporúča, aby si pred návštevou pošty preverili aktuálne platné otváracie hodiny pôšt na webovej stránke pošty.
Ako informovala vedúca odboru komunikácie a marketingu Slovenskej pošty Jana Lukáčová, personálne obmedzenia zapríčinené pandemickou situáciou sa dotýkajú aj Zákazníckeho centra, čo si vyžiadalo obmedzenie fungovania infolinky. Zákaznícke centrum je v súčasnosti dostupné v pracovných dňoch od 8:00 do 16:00 Slovenská pošta upozorňuje verejnosť na nutnosť dodržiavať hygienické opatrenia pri návštevách pošty.
Klienti musia mať prekryté horné dýchacie cesty rúškom alebo inou alternatívou a pred vstupom do priestorov pošty sú povinní dezinfikovať si ruky. Pošta tiež upozorňuje, že niektoré pravidlá sa môžu regionálne líšiť v závislosti od rozhodnutí Úradu verejného zdravotníctva SR alebo regionálnych úradov verejného zdravotníctva. Tie sa môžu týkať napríklad prípustnej kapacity klientov v priestore pošty.