Kofola prekvapuje. Začala predávať vlastnú značku kávy

Kávu Trepallini, ktorá je zmesou arabiky a robusty, bude spoločnosť Kofola ponúkať nielen do kaviarní, ale aj cez vlastný e-shop.

14.12.2020 12:15
Trepallini Kofola Foto:
Kofola uvádza vlastnú značky kávy Trepallini.
debata

Po tom, čo Kofola ČeskoSlovensko kúpila etablovanú rodinnú firmu Espresso a vstúpila do kávového biznisu, sa rozhodla svoje kávové portfólio rozšíriť. Na trh uvádza vlastnú značku kávy Trepallini, ktorá sa praží klasickým spôsobom.

Namiešali ju v taliansku renomovaní odborníci: Federico Bonomi z rodinnej pražiarne, ktorá vyrába kávu už od roku 1886, Simone Pecora z kávového inštitútu ARC a ľudia z firmy Cimbali, výrobcu kávovarov so 150-ročnou skúsenosťou.

„Je to zmes arabiky a robusty, káva s plným telom a nízkou kyslosťou, s jemnou chuťou kakaa a dozvukom sušeného ovocia,“ popisuje kávu Karel Hrbek, marketingový riaditeľ Lerosu, spoločnosti, ktorá sa v rámci Skupiny Kofola venuje práve káve.

Kofola týmto krokom potvrdzuje svoju dlhodobú stratégiu postavenú na rozvoji originálnych značiek. Nová káva má byť alternatívou k súčasnej prémiovej káve Café Reserva, ktorú spoločnosť už predáva.

debata chyba
Viac na túto tému: #káva #kofola #pražiareň #trepallini