Sociálna poisťovňa odporúča elektronický kontakt, klientske centrá sú zatvorené

26.10.2020 13:50
socialna poistovna, dochodok, prvy pilier,...
Ilustračná snímka. Autor: ,

Všetky pobočky Sociálnej poisťovne (SP) fungujú v oranžovom alebo v červenom režime COVID semafora, čo znamená výrazné obmedzenie kontaktu s verejnosťou. Klientske centrá v pobočkách sú zatvorené, pokladnice nepreberajú hotovosť a treba využiť bezhotovostnú formu platby, informovala o tom v pondelok SP na svojej internetovej stránke.

„Sociálna poisťovňa odporúča, aby klienti využívali predovšetkým elektronický kontakt – zasielali elektronické formuláre najmä pri žiadostiach o ošetrovné, používali svoju e-schránku, prípadne kontaktovali pobočky SP e-mailom alebo telefonicky,“ uviedla poisťovňa.

V nevyhnutných prípadoch môžu klienti využiť zaslanie dokumentov poštou alebo zásielku vhodiť do schránky umiestnenej pri vstupe do pobočky. Na poradenstvo majú klienti k dispozícii aj online formulár pre otázky a Informačno-poradenské centrum SP. Aktuálne informácie o fungovaní pobočiek nájdu klienti na webovej stránke Sociálnej poisťovne v časti COVID semafor pre fungovanie pobočiek.

Páči sa Vám tento článok? Prosíme, podporte kvalitnú žurnalistiku.

Cieľom denníka Pravda a jeho internetovej verzie je prinášať Vám každý deň aktuálne spravodajstvo. Na to, aby sme pre Vás mohli stále a ešte lepšie pracovať, potrebujeme i Vašu podporu. Ďakujeme Vám za akýkoľvek finančný príspevok.

Podporiť Poslať SMS Predplatiť denník
Sleduj najnovšie články na našom Facebooku