0

Prieskum Arriva: Najviac cestujúcich je spokojných s čistotou a informovanosťou

autor: , 25.05.2020 21:46

Najviac cestujúcich spoločnosti Arriva si pochvaľuje čistotu v autobusoch a informovanosť o autobusových spojeniach. Vyplýva to z prieskumu, ktorá autodopravca realizoval od 2. januára do 30. apríla tohto roka na vzorke 7000 respondentov.

Naopak, kritiku si vyslúžilo slabé wifi pripojenie v jednotlivých spojoch a ich frekventovanosť. " Tieto nedostatky si uvedomujeme a na ich riešení budeme pracovať s objednávateľmi verejnej dopravy – mestami a samosprávnymi krajmi," povedala Petra Helecz, riaditeľka pre obchod a komunikáciu spoločností ARRIVA na Slovensku.

Výsledky však ukázali, že takmer tri štvrtiny cestujúcich využívajú dopravnú čipovú kartu, ktorá je v súčasnosti najbezpečnejšou formou platby cestovného a jej zavedenie bolo jedným z cieĺou spoločnosti. "Teší nás, že takmer polovica cestujúcich zapojených do prieskumu pozoruje zlepšenie poskytovaných služieb v porovnaní s predchádzajúcim rokom,“ dodala Helecz.

Prieskum spokojnosti dokopy obsahoval desať otázok, v rámci ktorých mohli cestujúci hodnotiť kvalitu vozového parku, dostupnosť informácií, dodržiavanie odchodov a príchodov autobusov, frekvenciu spojov, čistotu a poriadok v autobusoch či komunikáciu a správanie vodičov. Celkovú spokojnosť hodnotili na stupnici od 1 do 5, pričom 5 znamenala úplnú spokojnosť.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

Páči sa Vám tento článok? Prosíme, podporte kvalitnú žurnalistiku.

Cieľom denníka Pravda a jeho internetovej verzie je prinášať Vám každý deň aktuálne spravodajstvo. Na to, aby sme pre Vás mohli stále a ešte lepšie pracovať, potrebujeme i Vašu podporu. Ďakujeme Vám za akýkoľvek finančný príspevok.

Podporiť Poslať SMS Predplatiť denník
0 debata debata
Viac na túto tému: #prieskum #Arriva