Naopak, kritiku si vyslúžilo slabé wifi pripojenie v jednotlivých spojoch a ich frekventovanosť. " Tieto nedostatky si uvedomujeme a na ich riešení budeme pracovať s objednávateľmi verejnej dopravy – mestami a samosprávnymi krajmi," povedala Petra Helecz, riaditeľka pre obchod a komunikáciu spoločností ARRIVA na Slovensku.
Výsledky však ukázali, že takmer tri štvrtiny cestujúcich využívajú dopravnú čipovú kartu, ktorá je v súčasnosti najbezpečnejšou formou platby cestovného a jej zavedenie bolo jedným z cieĺou spoločnosti. "Teší nás, že takmer polovica cestujúcich zapojených do prieskumu pozoruje zlepšenie poskytovaných služieb v porovnaní s predchádzajúcim rokom,“ dodala Helecz.
Prieskum spokojnosti dokopy obsahoval desať otázok, v rámci ktorých mohli cestujúci hodnotiť kvalitu vozového parku, dostupnosť informácií, dodržiavanie odchodov a príchodov autobusov, frekvenciu spojov, čistotu a poriadok v autobusoch či komunikáciu a správanie vodičov. Celkovú spokojnosť hodnotili na stupnici od 1 do 5, pričom 5 znamenala úplnú spokojnosť.