Predajňa s rozlohou 3 660 metrov štvorcových na dvoch podlažiach ponúkne najnovšie trendy v dámskom, pánskom a detskom oblečení, ako aj domáce potreby, doplnky a kozmetiku. Primark tiež ponúkne udržateľný sortiment, ktorý zahŕňa dennú, nočnú bielizeň a posteľnú bielizeň vyrobenú zo 100 percentnej udržateľnej bavlny. „Rozhodnutie módnej značky Primark znamená pre nás veľký úspech a zároveň je to aj významný míľnik pre celý projekt rozšírenia,“ povedal majiteľ nákupného centra Eurovea Peter Korbačka.
Novou predajňou na Slovensku vstupuje Primark na celkovo štvrtý trh v regióne strednej a východnej Európy. „Primark dlhšie hľadal vhodné priestory pre svoju prvú obchodnú prevádzku na Slovensku a sme radi, že náš prvý obchod otvoríme v tomto nákupnom centre,“ povedal maloobchodný riaditeľ Primarku pre USA a región strednej a východnej Európy Jose Luis Martinez de Larramendi. Primark otvoril svoj prvý obchod v regióne v slovinskej Ľubľane v júni tohto roku. Spoločnosť tiež oznámila plány na otvorenie prevádzok v Poľsku a Českej republike v roku 2020.
Primark je medzinárodná maloobchodná sieť, ktorá ponúka najnovšiu módu, kozmetiku a domáce potreby. Primark vznikol v Dubline v roku 1969. V súčasnosti má viac ako 370 predajní s predajnou plochou presahujúcou 1 390 000 metrov štvorcových v 12 krajinách (Írsko, Spojené kráľovstvo, Španielsko, Portugalsko, Nemecko, Holandsko, Belgicko, Rakúsko, Francúzsko, USA, Taliansko a Slovinsko). Spoločnosť zamestnáva viac ako 75 000 ľudí. V poslednom finančnom roku (finančný rok 2018/2019) otvorila spoločnosť 15 nových obchodov, ktoré vytvorili viac ako 4 500 pracovných miest.