VIDEO: Nový biznis na Slovensku skôr rozbehne žena ako muž

Vrhnúť sa do divokých vôd domáceho podnikania majú viac odvahu ženy ako muži. Veľká časť z nich si to do troch rokov rozmyslí z dôvodu nutnosti rozhodnúť sa medzi rodinou a vlastným biznisom.

, 15.11.2019 12:00

„Z vlastnej skúsenosti viem, že ak žena dostane podporu, tak dokáže skĺbiť úlohu matky aj podnikateľky,“ povedala Lucia Veselská, riaditeľka súťaže Podnikateľka Slovenska. Podľa nej v dnešnom svete neexistuje niečo ako ženské a mužské podnikanie. Existuje len ženský a mužský prístup k riadeniu. „Ženy viac dajú na svoj šiesty zmysel a sú viac empatickejšie v porovnaní so svojimi mužskými kolegami,“ dodala Veselská.

Motivovať ženy k rozbehnutie vlastného biznisu sa snaží Slovak Bussiness Agency organizovaním súťaže Podnikateľka Slovenska. Budúcoročná víťazka si okrem nových biznis kontaktov odnesie aj 10-tisíc eur slúžiacich na pokrytie vlastnej reklamnej kampane. Do už dvadsiateho ročníka súťaže sa môže prihlásiť každá podnikateľka a meno víťazky bude známe 20. februára 2020. Tento rok s projektom Čučoriedkovo vyhrala Barbora Figľušová, ktorá za chatou rodičov úspešne rozbehla čučoriedkové plantáže.

Video: Pozrite sa, ako sa ženám darí podnikať na Slovensku.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

Čítajte Pravdu bez reklamy

Svižnejší web a články bez rušenia. Žiadne reklamy iba za 1,50 € mesačne.

Pravda bez reklamy
debata chyba
Viac na túto tému: #ženy #Podnikateľka Slovenska #podnikanie #biznis