Vo vozidlovom parku bude vysoký počet bezemisných elektromobilov na vodíkové palivové články (FCEV), ako je napríklad sedan Toyota Mirai. Okrem vozidiel FCEV bude zvyšok vozidlového parku tvorený prevažne najnovšími hybridnými modelmi a plug-in hybridnými vozidlami (HEV/PHEV) značiek Toyota a Lexus, ale aj novými elektromobilmi s batériovým pohonom (BEV).
Olympiádu podporí aj autobus Toyota Sora poháňaný palivovými článkami, rovnako tak vysokozdvižné vozíky s rovnakým typom pohonu, vyrábané a predávané firmou Toyota Industries Corporation.
Prostredníctvom týchto vozidiel tak chce Toyota spoločne s usporiadateľmi olympiády dosiahnuť najnižšiu cieľovú úroveň emisií v histórii v rámci všetkých oficiálnych vozidlových parkov hier. Ešte pred konaním hier 2020 v Tokiu zverejní Toyota ďalšie svoje plány a príspevky, vrátane informácií týkajúcich sa nových produktov a riešení v oblasti mobility.
Toyota sa v roku 2015 podpísaním zmluvy s Medzinárodným olympijským výborom a Medzinárodným paralympijským výborom stala oficiálnym celosvetovým partnerom pre mobilitu na roky 2017–2024. Pokrýva to olympijské a paralympijské zimné hry v Pchjongčchangu 2018 (Južná Kórea) a Pekingu 2022 (Čína), respektíve letné olympijské hry v Tokiu 2020 (Japonsko) a Paríži 2024 (Francúzsko).