VÚB vystrašila klientov chybnou SMS, upokojuje ich, že je všetko v poriadku

V nočnom spracovaní z 9.7. na 10.7. VÚB banka vygenerovala niektorým klientom SMS notifikáciu o výbere z bankomatov z piatka 6.7. so zlou informáciou o disponibilnom zostatku.

10.07.2018 13:50
debata

Transakcie boli zúčtované korektne, klienti nemali duplicitne zúčtované transakcie a majú svoje prostriedky k dispozícii. Reagovala v utorok banka na sťažnosti klientov, ktorých sa to dotklo.

VÚB banka v reakcii pre TASR zdôraznila, že správny disponibilný zostatok si môžu klienti overiť cez aplikáciu internet banking a mobil banking alebo cez službu Kontakt na infolinke 0850 123 000.

„Naši klienti by mali v najbližších minútach dostať ospravedlňujúcu SMS, kde je im všetko vysvetlené. Za chybu sa našim klientom ospravedlňujeme,“ vyjadrila sa banka.

debata chyba
Viac na túto tému: #VÚB banka