„Profitabilita všetkých kľúčových aktív splnila naše očakávania naprieč sektormi spotrebiteľského financovania, bankovníctva, telekomunikácií i nehnuteľností. K rastu objemu aktív potom prispeli predovšetkým ázijské krajiny Home Creditu. Dlhodobo úspešnú stratégiu teritoriálnej aj odborovej diverzifikácie sme ďalej podporili novými akvizíciami, a to tak v sektore e-commerce, ako aj v strojárstve,“ komentovala výsledky finančná riaditeľka skupiny PPF Kateřina Jirásková.
Skupina PPF koncom minulého zamestnávala celosvetovo 170¤000 ľudí. Spoločnosti v Českej republike evidovali 9¤400 zamestnancov. Z toho české spoločnosti, ktoré sa významne podieľajú na rozvoji zahraničných investícií skupiny (Home Credit International, Soti, PPF), zamestnávali vlani v Česku viac ako 1 450 prevažne vysokokvalifikovaných pracovníkov.
Skupina PPF investuje do radu sektorov od bankovníctva a finančných služieb cez telekomunikácie, poisťovníctvo, nehnuteľnosti, poľnohospodárstvo až po biotechnológie. Pôsobí v Európe, Rusku, Ázii a USA. V SR vedľa akvizície v telekomunikáciách pôsobí PPF v bankovníctve a vo finančných službách, v realitách či biotechnológiách.
V tomto roku sa skupina PPF dohodla s medzinárodnou skupinou Modern Times Group (MTG), že od nej kúpi 95 percent bulharskej mediálnej spoločnosti Nova Broadcasting Group. Zvyšných päť percent kúpila skupina od spoločnosti Eastern European Media Holdings. Nova je najväčšou bulharskou komerčnou mediálnou skupinou s podielom na sledovanosti 33 percent. Tvorí ju sedem televíznych staníc a 19 firiem poskytujúcich on-line mediálne služby.
PPF od roku 2013 vlastní mobilného operátora O2 v Česku aj na Slovensku, ktorého skupina kúpila od španielskej spoločnosti Telefónica. Služby operátora využíva na Slovensku a v Česku spolu približne 7 miliónov zákazníkov.