Telekomunikačný operátor O2 pritom na Slovensku v roku 2017 evidoval 1,937 mil. zákazníkov, čo znamenalo medziročný nárast o 2,3 %. Priemerný mesačný výnos spoločnosti na zákazníka (ARPU) dosiahol v minulom roku u zákazníkov platiacich na základe faktúry 12,9 eura a u zákazníkov s predplatenou kartou 5,5 eura.
O2 pôsobí na Slovensku prostredníctvom slovenskej dcéry materskej O2 Czech Republic od roku 2006, kedy naň vstúpila ako súčasť španielskej skupiny Telefónica. Svoju komerčnú prevádzku začala 2. februára 2007 a poskytovala služby pod značkou O2. Skupina Telefónica sa koncom roka 2013 dohodla na predaji Telefónica Czech Republic vrátane slovenskej dcéry skupine PPF za 2,467 mld. eur. Česká i slovenská firma sa premenovali na O2. Telekomunikačný operátor O2 bude pôsobiť pod touto značkou v ČR aj na Slovensku až do roku 2022.