Od roku 2008, keď ju kúpila indická skupina Tata, JLR pokračuje v rozsiahlom pláne obnovy. Jeho cieľom je zlepšiť a rozšíriť ponuku modelov a zvýšiť objem predaja do prelome desaťročia na zhruba jeden milión vozidiel.
Spoločnosť uviedla, že sa jej darilo hlavne v Číne, ktorá je jej najväčším trhom, a v USA. Tieto krajiny pomohli prekonať ťažké podmienky na britskom trhu a vo zvyšku Európy. V Číne vlani predaj vzrástol o 23 percent na 146 399 vozidiel.
Predaj vozidiel Jaguar vlani vzrástol o 20 percent na 178 601. Predaj značky Land Rover sa zvýšil o dve percentá na 442 508.
Britský zväz automobilového priemyslu minulý týždeň uviedol, že minuloročný predaj áut v krajine zaznamenal najvyšší pokles od roku 2009. Dôvodom sú podľa neho plány na zvýšenie dane na nové naftové vozidlá od apríla a slabšia dôvera spotrebiteľov pre brexit.
Jaguar Land Rover v septembri začal výstavbu závodu na Slovensku, kde chce investovať 1,4 miliardy eur. Nová továreň s výrobnou kapacitou 150 000 vozidiel ročne by mala zamestnať okolo 2800 ľudí a vyrábať novú generáciu modelu SUV Discovery. Výroba sa má začať koncom tohto roka.