RegioJet českého podnikateľa Radima Jančuru na Slovensku niekoľko rokov prevádzkuje štátom dotované vlakové spoje na regionálnej trati medzi Bratislavou a Komárnom, medzinárodné vlaky medzi Slovenskom a Českom, a tiež autobusové linky. Spoločnosť prevádzkovala do januára aj IC vlaky z Bratislavy do Košíc.
V rebríčku najlepších skúseností zákazníkov s firemnými značkami na Slovensku za RegioJetom skončilo najväčšie slovenské internetové kníhkupectvo Martinus.sk a sieť kín Cinemax.
Za najdôležitejšie v prípade firiem považujú Slováci pochopenie a prispôsobenie potrebám a pocitom zákazníka, zistila štúdia. „Slovenský zákazník ocenil v prieskume značky, ktoré vnímajú a uvedomujú si, že každý z nás sa chce cítiť výnimočne. Z prieskumu zároveň vyplynulo, že slovenskí zákazníci veľmi pozitívne vnímajú, ak spoločnosti konajú rýchlo, efektívne, jednoducho a bez zbytočných prekážok,“ uviedla KPMG.
Do prieskumu sa zapojilo 2200 respondentov, ktorí hodnotili viac ako 120 značiek v ôsmich rôznych sektoroch. Z jednotlivých odvetví v hodnotení dominoval maloobchod.
V skoršom podobnom prieskume v Českej republike prvé tri miesta obsadili banky, Student Agency/ RegioJet skončil na piatom mieste. Zo všetkého najviac si zákazníci v Českej republike vážia férový prístupu a rýchle nápravy chýb.