Opatrenie sa stretlo so zmiešanými reakciami a veľa ľudí označila predlžovanie správ za zbytočné.
Twitter testoval používanie dlhších správ na vybraných používateľoch od septembra a tvrdí, že skúška mala pozitívne výsledky. „Ľuďom, ktorí mali viac priestoru na tweet, získali viac pozornosti, sledovalo ich viac ľudí a strávili na twitteri viac času,“ uviedla spoločnosť na svojom blogu.
O zvýšení počtu znakov na príspevok uvažovala už niekoľko rokov, siahla k nemu však až po 11 rokoch existencie v čase, keď jej pre silnú konkurenciu klesajú príjmy. Testovaním noviniek sa preto snaží zvýšiť návštevnosť siete.
Zmena sa týka všetkých jazykov okrem kórejčiny, japončiny a čínštiny. Ľuďom píšucim v týchto jazykoch stačí vzhľadom k charakteru písma menej priestoru pre vyjadrenie, než je to napríklad u francúzštiny alebo španielčiny, uviedol Twitter.