TMR vidí nárasty vo výsledkoch najmä vďaka vyššej návštevnosti a zvýšenému predaju online skipasov. Informovala o tom v tlačovej správe spoločnosť TMR.
Ako ďalej spoločnosť informovala, jej hlavný segment hory a zábavné parky zaznamenal nárast výnosov o 20,5 % na 39,2 miliónov eur, horské strediská si polepšili o 21,9 % a zábavné parky o 15,8 %. Do horských stredísk prišlo za prvý polrok spolu 1,5 milióna návštevníkov, čo je medziročný nárast o 13,3 %.
„Do konca tohto roka nás ešte čakajú rozsiahle investície v tatranských, ako aj v poľských strediskách, zábavných parkoch a realitných projektoch, ktoré by sa mali pozitívne odraziť na našich výsledkoch v budúcich obdobiach,“ uviedol predseda predstavenstva TMR Bohuš Hlavatý.
Spoločnosť Tatry mountain resorts pôsobí v oblasti cestovného ruchu v strednej a východnej Európe, pričom vlastní a prevádzkuje horské strediská a hotely. Do konca roka 2015 preinvestovala do rozvoja a modernizácie stredísk takmer 206 mil. eur. Akcie TMR sú obchodované na troch európskych burzách – v Bratislave, v Prahe a vo Varšave.