Firme pomohol rast tržieb z televíznej reklamy, informovala CME v stredu. Za január až marec tohto roka stúpli celkové výnosy o päť percent na 135 miliónov dolárov. Spoločnosť zaznamenala výrazný nárast dopytu po televíznej reklame v Rumunsku a tiež vyššie výdavky na televíznu reklamu v Českej republike, Bulharsku a Slovinsku.
Poplatky za distribúciu kanálov od prevádzkovateľov káblových a satelitných platforiem a príjmy z predplatného vzrástli o 11 percent. CME v tejto súvislosti pripomenula, že od tohtoročného januára sú jej televízne kanály na Slovensku a v Slovinsku distribuované iba prostredníctvom kábla, satelitu a internetu.
„Sme nadšení z toho, ako sa tento rok začal,“ uviedol k výsledkom jeden z dvoch generálnych riaditeľov CME Michael Del Nin a optimistický je aj pre zvyšok roka. Očakáva, že príjmy CME tento rok výrazne vzrastú a spolu s tým klesne aj zadlženosť.
S akciami CME sa obchoduje na pražskej burze. V utorok sa emisiu darilo a posilnila o 0,62 percenta na 89,70 koruny.
Hlavným akcionárom CME je americká mediálna skupina Time Warner. CME okrem Slovenska a Českej republiky prevádzkuje televízie aj na v Bulharsku, Rumunsku, Chorvátsku a Slovinsku.