Za prvé tri štvrťroky roka dodal koncern zákazníkom 7,6 milióna áut, čo je o 2,4 percenta viac ako v rovnakom období vlani.
Šéf predaja Volkswagenu Fred Kappler poukázal na výrazný rast predaja v Číne aj na priaznivý vývoj dopytu v Európe. „Rastúci odbyt nám dáva nádej, že dokážeme zvládnuť náročné úlohy, ktoré máme pred sebou. Našou najvyššou prioritou zostáva posilňovanie dôvery zákazníkov v naše produkty,“ dodal.
Volkswagen vlani v septembri priznal, že po celom svete do zhruba 11 miliónov naftových áut inštaloval softvér, ktorý umožňuje manipulovať s testami emisií. Aféra sa týka aj približne 1,2 milióna vozidiel Škoda.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto už v stredu oznámila, že v septembri zvýšila predaj medziročne o 14,4 percenta na 107 100 vozidiel. Ide o najúspešnejší mesiac za celú viac ako stodvadsaťročnú existenciu Škodovky.