Na polceste medzi ich centrálami by vraj v improvizovanej predajni mohli jeden deň predávať spoločný sendvič McWhopper, ktorý by vznikol kombináciou ich najslávnejších sendvičov, napísali agentúry AP a Bloomberg.
Burger King svoju reklamu spojil s neziskovou organizáciou Peace One Day, ktorá tvrdí, že podporuje myšlienku Dňa mieru. OSN vyhlásila za Medzinárodný deň mieru 21. septembra.
Výkonný riaditeľ McDonald's Steve Easterbrook na sociálnej sieti Facebook napísal, že nápad jeho konkurenta je inšpiráciou pre dobrú vec. Obe značky by však podľa neho mohli podniknúť niečo väčšieho, čo by prinieslo zmenu. Podotkol tiež, že medzi oboma firmami panuje priateľská podnikateľská rivalita.
„P.S. Nabudúce bude stačiť, keď jednoducho zavoláte,“ odkázal Easterbrook konkurentovi, ktorý svoj návrh nechal vytlačiť v niekoľkých amerických denníkoch v podobe celostránkovej reklamy a vytvoril aj tematickú internetovú stránku McWhopper.com.