Štátni diaľničiari totiž po opätovnom prehodnotení ponúk, ktoré im prikázal Úrad pre verejné obstarávanie, rozhodli, že prednosť dostane iný. "Boli sme znova vylúčení,“ potvrdila Magdaléna Dobišová, šéfka Skansky.
Sedemkilometrový tunel tak zrejme postaví Doprastav spoločne s Metrostavom a Marti Contractors za 383 miliónov eur. Ponuka Skansky bola o 45 miliónov lacnejšia. Doprastav spolu s Metrostavom, Váhostavom a Strabagom získali aj stavbu úseku pred tunelom Višňové (D1 Hričovské Podhradie – Lietavská Lúčka) a Váhostav zase pracuje na stavbe za tunelom (D1 Dubná Skala – Turany).
Skansku mali zo súťaže o Višňové vylúčiť z dôvodu dĺžky únikových ciest v tuneli.