"Od spustenia lotérie sme celkovo od občanov prijali 854 podnetov na preverenie pravosti bločkov či na prevádzky, kde občania blok nedostali,“ uviedla správa.
Finančná správa rieši v súčasnosti stovky prípadov, kedy sa občanom nepodarilo registrovať do lotérie. “Pri registrácii zistili, že DKP je neplatné. Dôvod môže byť okrem iného aj pochybenie na strane servisnej organizácie. Našli sme aj prípady, v ktorých pochybením servisnej organizácie došlo k zámene výrobných čísel pokladníc,“ dodala správa. Tá odporúča podnikateľom, aby zabezpečili kontrolu správnosti uvedených údajov.
„V prípade, ak podnikateľ zistí nesúlad medzi výrobným číslom umiestneným na pokladnici a číslom uvedeným v knihe pokladnice, ako aj v prípade nesúladu DKP a iných údajov zapísaných v knihe pokladnice a vo fiškálnej pamäti, odporúčame zabezpečiť zjednanie nápravy,“ konštatuje finančná správa.