Slovenskí užívatelia na weboch meraných v projekte zobrazili takmer 1,5 mld. stránok z klasických osobných počítačov a viac ako 380 mil. z mobilných telefónov a tabletov. Vyplýva to z výsledkov výskumu, ktoré zverejnila poradenská spoločnosť Gemius.
Najnavštevovanejšími stránkami boli v júli spravodajské weby, ako aj mapy a cestovné poriadky. Počet ich návštevníkov dosiahol takmer 2,3 milióna. Najviac času strávili slovenskí internetoví užívatelia na zoznamovacích serveroch a komunitných weboch, kde strávili v priemere 4 hodiny a 40 minút na užívateľa.
Počet návštevníkov, ktorí si weby prezerali z mobilných zariadení, dosiahol až 610 tisíc. „Užívatelia z mobilných zariadení navštevujú najmä zoznamovacie servery, komunitné weby, chaty a blogy, kde je viac ako polovica všetkých zobrazení stránok generovaných práve pomocou mobilných telefónov a tabletov,“ konštatuje spoločnosť Gemius. Vysokú návštevnosť z mobilných zariadení majú tiež služby, mapy a cestovné poriadky, ktoré tvoria viac ako pätinu všetkých zobrazení stránok.
AIMmonitor je meraním návštevnosti členov Asociácie internetových médií a reklamných internetových médií, ktoré sa do projektu zapojili. Tento projekt bol oficiálne spustený v januári 2007. Zadávateľom tohto projektu je AIM a realizátorom projektu je spoločnosť Mediaresearch, a. s. v spolupráci so spoločnosťou Gemius S.A. AIMmonitor poskytuje dáta o návštevnosti a sociodemografické dáta.